Wedding Planner
Wedding Planner

Kreatywność w cenie

linia

Cech, które dobry i skuteczny wedding planner powinien posiadać jest sporo. Tak naprawdę to profesja, która wymaga konkretnej osobowości. Nie sprawdzi się w tym zawodzie osoba zamknięta, stroniąca od ludzi, nieśmiała czy chaotyczna. Podzielność uwagi, rozwinięte umiejętności organizacyjne i siła przebicia - to na pewno cechy bardzo pożądane. Nawet powiedziałabym, że to zestaw cech niezbędnych, żeby sprawdzić się jako konsultant ślubny, z satysfakcją dla siebie i klientów. Nieważne jaki rynek wedding planner obsługuje – czy to większe miasto, jak Kraków, mniejsza miejscowość, czy organizacja wesela poza granicami kraju. Nieważne, jak duża ma być planowana urozystość ani jaki jest założony budżet. Nie można być być wedding plannerem bardziej lub mniej. To praca, którą się żyje.

Jest jednak jeden element tej charakterologicznej układanki, który wdaje mi się być niedoceniany – kreatywność. Bez niej nie ma polotu, umiejętności szybkiego reagowania na nowe sytuacje i niespodziewane zmiany. Bez kreatywności konsultanta ciężko zaproponować Młodej Parze coś, czego często oczekują, ale nie potrafią nazwać. I mają do tego prawo, bo od wedding plannera, poza standardowymi cechami, oczekuje się przecież także pomysłowości. Bo czasem nie portfolio czy lata doświadczenia grają pierwsze skrzypce, a umiejętność nazwania i zrealizowania czyjegoś marzenia.



« Wróc